Σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ποδηλατών (ECF), οι πόλεις της Ευρώπηςμόνο το 2020 ξόδεψαν 1 δισεκατομμύριο ευρώ για ποδηλατόδρομους που έγιναν λόγω Covid, δημιουργώντας τουλάχιστον 1.000 χλμ. ειδικών προσωρινών λωρίδων ποδηλάτων, έτσι ώστε να μετριαστεί η κυκλοφορία των Ι.Χ.
Στη Βαρκελώνη κατά τη διάρκεια της πανδημίας, η χρήση των μέσων μαζικής μεταφοράς μειώθηκε κατά 50% και η χρήση Ι.Χ μόλις κατά 10%. Ετσι το καλοκαίρι του 2020 εγκαταστάθηκαν 13 μίλια pop up ποδηλατολωρίδων για να συνδέσουν ασυνέχειες στο δίκτυο των ήδη υπαρχόντων ποδηλατόδρομων και να ενθαρρύνουν τους ανθρώπους που αποφεύγουν τις δημόσιες συγκοινωνίες να κάνουν ποδήλατο. Ετσι η χρήση του ποδηλάτου αυξήθηκε κατά 10% μόνο σε ένα καλοκαίρι.
Στο Μιλάνο φτιάχνονται 22 μίλια ποδηλατόδρομου έτσι ώστε η πόλη να φτάσει αυτό το καλοκαίρι τα 62 συνολικά. στα 42.
Στο Παρίσι οι λεγόμενες coronapiste αυξήθηκαν κατά 70% φτάνοντας τα 31 μίλια και αυξάνοντας κατά 62% την χρήση των ποδηλάτων από τις γυναίκες.
Προσοχή μιλάμε μόνο για τους pop up ποδηλατόδρομους, αν και σήμερα έχει ξεσηκωθεί ένα κίνημα να διατηρηθούν διότι έγιναν συνήθεια. Η πιο φτηνή επένδυση για να λύσεις το κυκλοφοριακό. Μπογιά κάτω και δύο σήματα της τροχαίας.